pera_ Ya biz henüz 14•2 haftalığız ama bazen sanki bir yerini dayıyor gibi hissediyorum karnımda yani eminim öyle ilk gebeliğimde bu haftalarda değil ama o hissi hatırlıyorum hatta elimi karnıma koydum pıt birşey vurdu parmağıma çok net hissettim sizler de de öyle oldu mu
merii10 pera_ bende 17 haftaligim bir haftadr öyle hissediyrm sertlesiyr dimi bebeginizi hossettiginiz yer dokununca da nabız gbi bişey atıyor
2lokummannesiii pera_ 17+5 haftalık oldu. Oğlum da bu kadar çabuk hissetmedim. Bir hafta önce net hissetmeye başladım gün geçtikçe daha da hissetmeye başladım🫠🫠
Semmraa pera_ 2. Gebelikte karın kasları ilk gebelik kadar sıkı dokuda olmadığı için daha net ve erken hissediliyor 🤰🏻
LamiyaCetinkaya pera_ ben de sizin gibi erken hissettim, elime vurmadı ama hareket ettiğini filan hissediyordum, şimdi 16+3 haftalık ve baya hissediyorum, ama abisi daha hareketli bebekti, bu sadece ara sıra yer değiştiriyor 😀