zeryyyy Arkadaşlar bugün genel muane olmak için doktora gittiğim Betamın 4.11 olduğunu gördüm. Adetim 2 gün geçti böyle bir durum yaşayan varmı düşük beta ile hamile kalan
Miracleee zeryyyy biraz yükselme var ama pozitif diyemeyiz şuan icin. Yine de iki gun sonra tekrarlayın testi. Allah gönlünüze göre versin 🤲🪻
Hafizebirhanim zeryyyy benim analdigim.kadariyla hamilesiniz, belki gec dollenme olmustur hemen kotu dusunmeyin lutfen
Zeyni_zeyni zeryyyy bende bugün kan verdim benimde 30,95 çıktı yani 30 derken sizin değerden yüksek mi ki kafam basmıyor ya
1prensesannesi__ zeryyyy 4 negatif bi deger ama yukselme olabilecek bi deger 2 gun sonra tekrar kan verebilirsin hamileysen 8i gecmis olur zaten
Zeyni_zeyni ikizprensesannesi adetim ya 10 undaydı ya da 13 ndeydi bu ara yani. 3 gün boyunca toplamda 5 testim silik çizgi çıktığı için kan verdim değerim 30,95 çıktı
Meryeminannesi20 zeryyyy çok sınırda bi değer gebelik olma ihtimali var iki günde bir kan vermeniz lazım
Seymanurrr06 zeryyyy benim de 4.56 idi iki gün sonra tekrar kan verdim 48 çıktı Şuan 12 haftalık hamileyim 🌸