tugba04 19 haftalık bir haftadır küçük küçük hareket hissediyorum ama çok aşağıda rahmime doğru hissediyorum normalmi böyle olması acaba
Aysee1123 tugba04 Normal. Daha sonralarda büyüdükçe yukarıda olucak hareketler şuan aşağılarda olması normal yani
yusufalpmom tugba04 canım artık bebek hareketleniyor elını üzerine koy karnının senın elını tanır tepkı verır
gamzecgr tugba04 benim 22 haftalık ikiz birinin tekmeleri hep kasığımda ötekinin yukarda detaylı ultrason vardi geçen hafta doktor normal dedi bu haftalar da birinin ayakları aşağıdaymış
Buseviim1 Bende 19 haftalık hamileyim 2 haftadır tekme hissediyorum sağ kasığıma doğru doktorum normal hissedersin artık yavaş yavaş dedi