Merhaba. İlk gebeliğimi yaşıyorum. Biraz heyecanlıyım. Ben 15+4 teyim ve daha önce hiç olmayan şekilde bi kıpırtı hissettim. Gerçek mi bana mı öyle geldi bilmiyorum ama çok güzeldi. 🥲 (54 kiloyum. Çok bi göbeğim de yoktu öncesinde. Şimdi hafif çıktı tabi 36 bedenden 38e çıktı pantolonlar filan.) Siz bebeğinizin hareketini en erken ne zaman hissettiniz acaba?