Caglali Herkese merhaba Ovulasyon ve catlama günü ilişki yaşandı 10 gün sonra Eylül 8 e denk geliyor( adete 5 gün kala ) Test yaptım baya belli çizgi çıktı Dedim artık gebeyim Kan verdim baktım negatif Sonra eşimle birlikte eczaneden gene erken gebelik testi aldım yaptım ( ertesi gün gene sabah ilk idrarla test) gene negatif Adete bir gün kala (bat 13) Sonra bu sabah saat 6 da uyandim yapmadım. İdrarim geldi yapmiycam dedim takrar yattım uyudum öğlen 11 gibi gene idrar geldi yapayım dedim kalmasın test 10 dakika bile olmadan böyle çıktı
nzlbrn Caglali bu kadar sık idrarda test yapmanıza gerek yok ki kanda negatifse negayiftir. Adet gününüz geçince kan verin tekrar o zaman netleşirsiniz
Zeyni_zeyni Caglali canım ümitlendirmek istemem ama bende 5 tane test yaptım hepsi fe aynı böyleydi silikti bugün kan verdim hamileyim değerim de 30,95 bence sende ayın 13 ünde ver belki yükselir
Caglali nzlbrn Zaten negatif çıktığı zaman yapmadım test Bugün gözüme çarptı kalmasın burda yapayım dedim O gün aldığım testlerde netleşsin diye aldım, o zaman kan sonucum cikmamisti
mandalina-12 Test bozuktur. Garanti sonuç veren kan testidir. Adetiniz geçikince tekrar test verin. İnşallah hamilesindir. 🌸
Caglali Meryeminannesi20 Kaset test olarak artimet satılıyor, ona güvenmiyorum Erken gebelik testi yanılma olur mu ki.