Kızlar üç güne bebek gelmezse 41 olduğum için yatış yapılacak 2. Gebeliğim ilki 40+0 da şu gelişiyle dogdu.bunda da kendi sancılarım gelsin çok istiyorum ama gelip gidiyor hiç düzenli gelmedi hergun duş almaya hurmaya yemeye yürüyüş merdiven başladım ama ne yapsam yok bu arada sadece suni sancı ile doğum yapan var mı korkmaya başladım tecrübeli olanlar yardımlarınızı bekliyorum suniden sonra kaç saat bekleyip açıklık olmazsa sezaryena alırlar bir de