batununannesi__ Kızlar 30+3 olduk belki erken ama çok fazla bel ağrısı yaşadığım için şimdiden yıkandı ütülenecek yavaştan başladık sizde durumlar 😇
batununannesi__ Yazmelegi_ 32 den sonra yaparım diyodum bende ama bel ağrısından zorlanıcam kafam rahat olur en azında şimdi