Sevalinkaa genlerle alakali olduğuna gerçekten inanıyorum midem almadığı için çok yiyemiyorum tek meyve yiyorum fakat bebeğim maşallahı var doktor dediki , kilosuna maşallah oooo dedi görünce ultrason da ben şaşırdım anne de babada toplu dedi , bu bebek güzel doğar dedi✨💗