Sibel_yay_46 ben progestanı 6. Haftadan 14. Haftaya kadar kullandım. Proluton iğneyi de kanama yoğun olduğu günler yaptırdım. Sürekli lekelenme oluyordu pembe kahve kırmızı her renk. 14. Haftadan sonra çok şükür kesildi. Şu an 21. Haftama giriyorum. Çok şükür bir sorun yok. (Öncesinden de 1 tane sağlıksız gebeliğim vardı)