Bebeği gördüm bebekte bi sikinti yok kanamada yok ama progestron dusuk cikmis kan pıhtılaşmam var igne kullaniyorum onunlami alakasi var anlamadim bos gebelik gecirmistim gecen sene onda bile progestron yuksekti fitile baslicam şimdi ayni sikintiyi yasayip saglikla ilerledemi gebeliniz?