Nur_50 benim bu ikinci gebeliğim di 4 yaşında kızım var. Ama insan yinede hamileliğe alistiriyor kendisini planlar yapiorsun felan sonra bir bakiyosun bebek oluşmamış tekrar gidiyorsun doktora yine oluşmamış yine gittim bugün kalp atışı duyulur oluşmuştur diye ama bugunde boş kese kürtaj olman lazım deyince ister istemez etkileniyor insan 🥺Allah’ın kimseye yaşatmasın kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah