Merhaba 6 haftalık hamileydim 6 eylülde düşük yaptım. Şu an hala kanamam devam ediyor. Acaba kanama ne kadar sürer? Düşük sonrası hemen tekrar hamile kalınır mı? Doktorum sakıncası olmadığını söyledi ama 1 adet geçirmeyi bekleyip beklememek konusunda kararsızım. Birde progestan ilacını kullanan var mı ne zaman içmeye başlamam gerekir