aleynauyar Kanamam yok çok şükür ama doktor hem fitil olarak hem iğne olarak Progestan verdi böyle durum yaşayan var mı tedbir amaçlı diyor ama içim rahat etmiyor
Ecem95 aleynauyar rahim yumuşamasından 19. Haftadan 36. Haftaya kadar kullandım günde 3 kere kanama alanım kanamam vs yoktu
Cansel76 aleynauyar hamileliğimi öğrendiğim ilk günden beri günde 2 tane kullanıyordum 14haftalıkkken kanama yaptım şimdi günde 3yane içiyorum
gzdehlal-36 aleynauyar benimde hiç kanamam olmadı çok şükür kontrol de ufak bir kanama alanı gördü doktorum tedbir amaçlı verdi
teacher-mom21 aleynauyar günde iki defa düşük engelleyici hap kullanıyorum iğne vermedi daha çok küçük 8. Haftam bugün bitti sizin kaç haftalık
19151992 Bende bir ay kadar kullandım kanamam yoktu ama kanama alanı vardı içerde. Hap olanı kullandım aşırı uyku sersemlik yapıyordu şükür kanama alanı küçülünce kesti doktor. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi
aleynauyar Linaa90 bende pcosluyum bi yılın sonunda oldu ama bir yıl korunmasız olmaması normal görünüyor
gzdehlal-36 aleynauyar onun içindir muhtemelen. Hatta geçen hafta kontrolümde alan çok azaldığı için ve kanamam da hiç olmadığı için 10 gün kadar kullanıp bırakabilirsin demişti. Siz bir sonraki kontrolünüz de sorabilirsiniz
Gamzenakit aleynauyar hem onun icin veriyorlar hemde düşüğü engellemek icin bende 9 haftalık hamileyim 7 haftalıkken kanamam gelmişti bigün sonra kesildi baza kaldırmıstım rahimde kasılma olmus 🥹 şimdi şükürler olsun yok 6+3 de duyduk kalp atışını
tatlibebegim_ aleynauyar ben aşılamayla kaldım aşılama olduğum günden beri kullanıyorum yani 1 aydır doktorum kullanmaya devam et dedi şükür kanamam falanda olmadı hiç