Ben de orda takipliyim sekerim olduğu için … erbil bey o kadar kibar ve tatlı bi insan ki .. kendime güvenip normal doğurabilsem orda doğururum cünkü normal olsun istiyorlar. Ama ben kendime güvenmiyorum eğer sezeryana yönlendirirlerse kesin orda doğururum. Zaten sezeryan heryerde kes bebeği al dik cık bitti😂