Mother-s Merhaba anne ve anne adayları ☺️ Ben adetime 4 gün kala test yaptım çok belirgin çift çizgi çıktı hemen özelden beta değerime baktırdım 589 çıktı randevu aldım çarşamba günü kontrole gidiyorum . Adetinden önce öğrenen var mı ve betanız kaçtı ?