Bizdede çıktı 2 günlükken git gide yükseldi erken doğum olduğu için hergun kan aliyolardi sınırı hergun değişiyordu bizim de sınırdan bi rakam düşük oluyo hep çocuğun ellerini kollarını delik deşik ettiler tüm damarlarını patlattılar. Hergun çağırdılar birden yükselir falan diye korkuttular da. En son hastane değiştirdik sürekli hergun hastaneye gidip geliyorduk dinlemedik bile yatırın dedik 17.1 le yatirdik akşam 5 gibi . 3 saatte bı emzirmeye gittim hastaneye . Ertesi gün öğlen 3 de çıktı çok şükür. Ama ışık tedavisinden sonra tekrar yükseliyor en son 11 12 ydi makineyle bakıyolar kan almiyolar çok şükür bu hastane de. Heralde tehlikeli olan süresi geçti 1 hafta sonra gelin dedi . 22 gunluk olduk hala tam geçmedi gibi 2 gün sonra gorcez. Ama korkmayın üzülmeyin bende hastanede onu bırakınca çok ağladım ama emzirmeye gittiğimde gördüm rengi açıldıkça kendine geliyordu iyi gördüğüm için bidaha üzülmedim en kısa zamanda çıkar ve hızlıca sağlığına kavuşur inşallah 🥰