20 haftalık bebeğimi oaybe normal doğum ile düşürdüm,55 gün falan oldu ara ara göbek deliğinin oralarda ağrı ve sırtımda yanlarimda ağrı oluyor enfeksiyon belirtisi yok hani yanma idrar hissi akıntı vs kan hiçbir şey yok sizde aynı durumları yaşadınız mı yoksa üşüttümmü bilemiyorum