1prensesannesi__ Adet oldum kızlar tahminimce 2 3 gun gec yumurtluyorum yumurtlamayı kaciriyorum ovulasyon testi denemeyi düşünüyorum sakin kafayla onerebileceginiz bi marka var mi dogru sonuc gosteriyo kesin bunu kullanmalisin diyebileceginiz 🙂
aleynauyar 1prensesannesi__ innovita kullandım çok şükür ilk ayımda hamile kaldım ve çok memnun kaldım instagramda minimakkurabiyerle iletişime geçtim ve çok yardımcı oldu yanında hamilelik testi de geliyor 3 haftalık gebeyken çift çizgi çıktı çok hassas ve iyi tavsiye ederim
gly_ 1prensesannesi__ instagramda “birgebeningünlüğü” sayfasını takip edin. Kendisinden detaylı bilgi alırsınız. Ben o sayfada satışı olan testleri kullandım. Başarılı tavsiye ederim 🥰
Solmaz-Papatya 1prensesannesi__ trendyoldan innovita 30 lu yanında 5 tane gebelik testi geliyor bende onu kullanıyorum memnunum tam olarak yumurtlama gününü gösteriyor
1prensesannesi__ Ikisinden de memnun kalan cok birini sipariş ederim mutlaka bu ay bide ovulasyon denemek istiyorum yumurtlamayi anliyorum ama catlamayi kaciriyo olabilirim