Pinarlina19 ben de şehir hastanesinde takipliyim doğumu orada yapacağım 36.haftadayım. Birkaç sorum olacak ilk doğumum bilgim yok bu konularda. Sancım ya da suyum geldi mesela kadın doğum acile gideceğim ilk orada muayene oluyor sanırım sonra odaya alınıyor refakatçi hemen gelebiliyor mu süreç nasıl ilerliyor normal doğum yapmak istiyorum korkuyorum da aynı zamanda. En baştan beri olan süreci anlatır mısınız lütfen 🌺