Bnm 2020 de 2 tüp bebek negatif 2021 de kendiliğinden olmuştu 6+4 de kalbi durdu kürtaj oldum 2022 1 AŞILAMA negatif ve mucize şekilde cuma günü hamile olduğumu öğrendim beta 2020 çıktı kese görünmedi pko var ve sanırım geç döllenme keseyi ne zaman gördünüz diğer bebekde kese var çocuk yok çocuk var kalp atışı yok dediler en son kalp atışı varmış ama durmuş die aldılar kafama takmak istemiyorum ama elimde değil yine aynısı olur die korkuyorum