1melek-annesi Aynı ismi koyacak olmamız, bi an şaşırdım 😅 ben de Muhammet Aras koymayı düşünüyorum. 26+6 tayız, ikinci oğlum olacak inşallah. Kasım sonu aralık başı görünüyor doğum, ama inşallah son güne beklemez bana Kasım sonu doğacak gibi geliyor çünkü. Ben de de aynı heyecan var ya her çocukta ayrı bir heyecan oluyormuş hemen kucağıma alsam koklasam diyorum her gün 💜 kendi eksiklerimi tamamladım, ikinci bebek olunca ilkinden kalan çok fazla kıyafeti var. Gelecek ay birkaç takım daha alıp kıyafetlerini yıkamayı düşünüyorum sonrasında hastane çantasını hazırlarım inşallah sizde hazırlıklar ne alemde 💜