glbhrr1 Kızlar merhaba 22 haftalık gebeyim sağ alt karnım sabahtan ağrı girip çıkıyor bide şişkinlik ve sertlik var normal mı acaba
Masal-10 glbhrr1 Benimde bugün yürüyüş yaparken inanır mısın sağ alt karın ağrım oldu neyin nesiydi bilmiyorum çok korktum bebeğin hareketi de yok sabahtan beri hatta yazdım kızlara bebek hareketi kesilen var mı diye 😥 Hayırlısı 😥
Minigiim-vebenn52 glbhrr1 erkek bebekte sağda kızda solda oluyomus kasık ağrısı bence korkulacak bişi değil