Sudaba 37 bittigi gun cati muayenesi olmustm doktorum kafa asagida 40 haftayi beklemye bilir her an gelebilir demisti ama gelmedi kuzum bir turlu doktoeum 4 kerw cati muayenesi yapmisti ki uyari versin gelsin diye ben her yapilmasi gerekeni yapmsitm ama kuzum ne zaman istrse o zmn geldi ana hic çektirmedi uzmedi 40+0da bir gun icinde ogeleden sonra agrilae vurmaya başladı ama ona ragmen gezmeye gitmistm aksama kdr bas agrisi gibi bişeydi aksam 9 dan sonra 5 dakaikada bire dustu hastaneye gittm ve sabaha karsi 03.55 de dogum yaptm kuzum tam gününde verilen tarihte kendi keyfiyle geldi
Sen hep iyiyi düşün kotuyu getirme aklina ne dusunursen onu yasarsin rabbim hayirli dogum nasip etsin