Arkadaşlar yarın tam 39. Hafta oluyoruz bugün kontrolümüz vardı doktor kızımın kafasının sınırda olduğunu 1 mm mi öyle birşey fazla olursa sezeryana alırım dedi şuan 99 muş 100 olursa şimdi yatış yapalım suni sancı verelim gelmezse sezeryana alıcam dedi ama bebek daha kanala girmemiş 5 gün önce nişanım geldi ama sancı felan yok bende yarın yatış yapmak istedim evde biraz egzersiz yapayım diye benim gibi olup doğumu normal veya sezeryanla olan var mı hangi hareketleri nevyapsam kanala yerleşir bebek