irem10 doğru, şartladım ya olmazsa çok üzülürüm. Benim korkum şu, ben doğum kontrolü bu ay bıraktım. Doktor bana ilaç kullanıyo gibi değilsin, çok sağlıklısın. Bırakır bırakmaz hamile kalırsın demişti. Bende onun umudu var. Yoksa geçen ay hap kullanmamış olsaydım bu stresim olmazdı bence