Hayırlı günler kızlar tek yumurta ikizi bekliyorum elhamdülillah, riskli gebelik olduğu için haliyle devlette takipteyim ama eşim bulunamıyor şahit olamıyor diye üzülüyorum ha o çok benimsedi o başka bsy ama görmesini istiyorum mesela cinsiyet öğrenme zamanı en önemli zaman hem bebisler bariz belli gözüküyor hem cinsiyetleri belli oluyor
Acaba tek sefer özele gitsek gidebilirmiyim yapan oldu mu ?