Nili4321 ben aşırı sıcaklarda yakalanmıştım ona rağmen dolaptan su alıp içmedim ama ekstra ılıtmadım da, normal dışardan aldığım hazır su mutfakta duruyordu onu büyük bi bardağa koydum üstüne yarım limon sıktım limonu da içine attım. böyle böyle günde iki üç bardak yani en fazla bir buçuk limon kullandım sonrasında da limonsuz içmeye devam ettim. gebelikten önce hemen ilaca sarılırdım ben antibiyotiksiz atlatamam derdim ama bu limonlu su hem basit hem de o kadar etkili bişeymiş ki. geçen haftalarda yine böyle hastalandım, daha başlarından yapıp içtim üçüncü gün hiçbişeyim yoktu çok çabuk atlattım. kolay kolay da geçmez antibiyotiksiz iyileşemem dediğim kadar da var ateşlenirim burnum boğazım tıkanır uyuyamam nefes alamam ama çok şükür bunu yaptığımdan beri hem çabuk iyileşiyorum hem de hastalığı atlattıktan bi iki gün sonra balgam da gidiyor kendiliğinden ❤️