buseogat Arkadaşlar detaylı ultrasonda Hekimoğlu görüntüleme merkezine giden var mı??? Memnun muydunuz?
Nur_50 buseogat fatihtekine gitmiştim ben rahim filmi için gayet iyiydi sorun olmadı😃detaylı ultrasona devlete gidicem randevum ayın 19.da
peksimetya Konuyu bi hortlatıyım ben de. Buraya giden var mı acaba? Yarın randevum var detaylı için. Memnun kaldığınız doktor varsa ona göre seçim yapayım gittiğimde gören yazarsa sevinirim 😊
peksimetya med_yil00 evet gittim çok da memnun kaldım hem fiyatı da uygundu hasranelere göre. Hem görüntülü resimlerini hem diğer resimlerini ve ayrıyetten cd veriyorlar.raporları açıkalyıcı. Her ölçümlerini tek tek söylüyolar 😊
peksimetya med_yil00 evraklarımı kaldırmıştım ama hatırlayamadım doktoeun adını. Zaten seçimi bize bırakmamışlardı kalabalık olduğu için orası 😊
Nehirrrnill Bende orayı buldum cumartesi gidicem. Sizce gitmeli miyim ağrı çok oluyır mu inanılmaz korkuyorum :(