Aslyllmmaazz Bebeğim kolik değil de ,benim erkek kardeşim kolikti annem çok çekti zamanında, şu an 23 yaşında ve hala sindirim problemleri yaşıyor. Çölyak değil ama ama gluten hassasiyeti varmış , unlu mamül yemediği sürece çok rahat ediyor, ama ne zaman tüketse sorun yaşıyor. O zamanlar ekmek ve gluten zararları bilinmezdi tabi. Annem ,ahh ben bilseydim emzirdigim zamanlar ekmek ,hamur işi yemedim,meğer bebeğe geçiyormuş, anlayamadık ki diyor hep. Hiçbir şekilde kolik olması durumu geçmiyorsa glutensiz beslenip emzirme yi deneyebilirsiniz ,belki etkili olur 🤷🏼♀️