Seydanur Benim boyum 1.72 eşim 1.95 doktorda genetik dedi senden kucuk bebek cıkmaz zaten dedı korkma dıye uyardı. Ama seker yuklemesı yapmadıgım için hani kotu seyler olurmu dıye korkuyodum oyuzden yıprandım bugun. Saglıklı detaylı ultrsonsa profesöre gittim hersey yolunda dedı sağlıklı olarak ama bugun su fazla seker yuklemsı yapmadıgım ıcınde doktorda bi sinir kpnustu onada moralım blzuldu oyuzddn