Deletedmom_85 biz de 17+2 olduk 🤰🏻 İkinci gebeliğim olduğu için artık hareketlerini net hissediyorum hatta birkaç gündür hıçkırdını bile anlıyorum🥲 benim şikayetlerim bir tek kuyruk sokumu ağrısı bel de onun yanında baş ağrım çok oldu 20 gün yerlerde süründüm ama o geçti şükür🥲 bizim cinsiyetimiz erkek ikinci erkek geliyor bana♥️🙈 çok mutlu heyecanlı bir hamilelik geçiyorum nedense ilk hamileliğimde bu kadar huzurlu değildim bunda çok iyi hissediyorum tabi bir çocukla hamilelik zor bir de okullar açıldı anasınıfına başladık kapıda 4 saat bekliyorum 🥴 analık zor iş ama paha biçilmez 🥲♥️♥️♥️