Melike_sevgi Kızlar 35+5 teyim bebek hep hareket ediyor hiç kafası aşağıda yada göbeğim aşağıda diyemiyorum. Ama eğilip kalkarken çok afedersiniz lavaboda falan çok zorlanmaya başladım. Namaz kılarken secde ye gittiğimde sanki bacaklarımın arasında sıkışıp kalıyor. Bu belirtiler bebeğimin aşağıda olduğuna veya baş aşağı olduğuna bir işaret mi??
momness Melike_sevgi canım 1. Si bebeğin hıçkırıklarını aşşağıda hissedersin . 2. Ve en çok bilinen göğsünün altı boşalır diyorlar ya aynaya bakarak sadece fark edemezsin bunu mesela tam midenin olduğu yeri ayaktayken bastır içeri kaçar çok az yavaştan aşşağıya doğru it elini zaten bebeğe denk geliyorsun hissetmemene imkan yok . Ama dönmediyse orada da fark edersin. Ben 33+4 teyim tutunca bebeğin ayakları poposu ve başını çok rahat hissediyorum. Vucudunu keşfet ve ezberle anlarsın baya
Churcill Melike_sevgi ben bebeğim döndüğünde anlayamamıştım sonradan dikkat edince fark ettim genital bölgemde kıpırtılar hissediyodum sürekli bi tuvalet ihtiyacı karnımın sağ ve sol taraflarında sertlik hissediyodum muhtemelen ayaklarıydı tekmeler hareketler zaten hep yukarda oluyodu göğsümün altında
Bebisannneessi Melike_sevgi 34. Haftadayim bende bebeğimin dönmesini bekliyorum ama tam tersi hep karnımın üst kısmında hissediyorum, bu aralar agirlastigimi bende hissediyorum zor hareket ediyorum ve evet namaz zorluyor secdeye giderken onunuza yastık koyun biraz daha yüksek olduğu için daha rahat oluyor 😊
yanlisanlamaama Melike_sevgi benim alta baskı hissim oluyordu bide yürüdüğümde sancı giriyordu 28. Haftada dönmüştü son zamanlar doğuracağım sanıyordum baskıdan sancıdan
123Hamis123 Namaz kılarken gerçekten secde mi ediyorsun , kız sacmalama oturduğun yerde kıl hafif boynunu bük gebesin sen secde etme sıkışır benek çok çok tehlikeli bende kılıyorum namaz oturduğum yerde hafif boynumu eğiyorum yani
momness 123Hamis123 merhaba ben 34 haftada oldum yeni ben secde ediyorm ama bacaklarım biraz daha aralı oluyor normal secdeye göre ve bebeğin sıkıştığını asla düşünmüyorm. Gebe okuluna giderken bize yaptırdıkları bazı hareket bile bebeğimi daha çok sıkıştırıyordu . Rabbime secde etmek bebeğini kanala bile sokar bence . Sıkıştırmadığını düşünüyorsan bence edilebilir. Bu arada karnımda öyle kocaman sayılmaz benim.
Meridag 123Hamis123 neden ki secde pozisyonu inanılmaz rahatlatıyor. Platesçiler de son zamanlarda özellikle o hareketi öneriyor. Bel ağrısına ve çocuğun kanala girmesi için. Ama dönemsel sanırım ben şuan son ayımdayım çok rahat secde ediyorum ama 1 ay önce dediğiniz gibi batma oluyordu
Hhbnhbnjvv momness 34+6yim basi miydemdeydi simdiye kadar. Su an dediginiz gibi sol alt tarafta sertlik hiss etdim o tarafdan çıkıkta gozukuyor karnimda donmus ola bilirmiki?
betulbeyaz momness hıçkırık ve göğüs boşluğunu 30. Haftadan beri yaşıyorum hıçkırık hep altta çok tatlı😍 minik patlamış mısırım, göğüs boşluğunu da genelde kanala girmiş mi durumuyla karıştırıyorlar
Melike_sevgi momness zaten vücudu artık dışardan görülür vaziyette ayakları kafası poposu hissediyorum da sürekli oynuyor. Diyorlar bebek aşağıda benim aşağı iniyor çıkıyor gibi yerinde durmuyor ki
Bebisannneessi Churcill tekmeleri mi o acaba bende hep göğsümün altında hissediyorum bide karnımın sağ sol taraflarında sertlik bende de var dönmüş müdür acaba 34. Haftamız
Melike_sevgi Bebisannneessi bildiğim kadarıyla başımızı koyduğumuz yerin sert olması gerekiyor zaten oturarak kılabiliyorum o yüzden yavaş yavaş kendimi zorlamadan yapıyorum
Xcbaby Melike_sevgi hanfendi o dediginiz saglik sorunu olanlar hamileler ozel durumu olanlar icin gecerli degil siz karninizdaki bebegi ve kendinizi rahatsiz etmeyecek zarar vermeyecek sekilde kilmalisiniz namazinizi.
Melek__55 Melike_sevgi bebekler hıçkırir o haftalarda mink kalp atışları gibi kasiklar da bisylr hisedyormusnz
Melike_sevgi Melek__55 hıçkırıyor ama göbeğime dokunduğumda alt karnımda bebeği hissetmiyorum sadece otururken falan bacaklarıma bazen dokunuyor sanki
koalamiyim Melike_sevgi tekmeler midede ya da kaburgada hissediliyor genelde. Benim bebiş 24. haftadan beri başaşağı duruyor ama mecbur sezaryen olacak 🥲
Melike_sevgi Hhbnhbnjvv yok yok bence uyumuştur sürekli hareket ediyorlar rahat bir pozisyon bulunca uyuyorlar. Zaten aminyon sıvısı doğuma doğru git gide bebek çok yuttuğu için azalacak ve kendi alanını daraltacak artık kafasını poposunu dışardan görmeniz çok normal
koalamiyim Melike_sevgi 16 buçuk ay arayla tekrar doğum yapacağım ve bebeğimin boynuna kordon dolanmış risk alamadım 🥹
__mom1 Melike_sevgi benim 32 hafta ayakları göbek deliğimin üzerinde olduğu zaman baş aşağı olduğunu anlıyorum geçen hafta makat dönmüştü sürekli mesaneme vuruyordu