Hatice333 OnlyBaby iğnw olduğum bir hafta içinde olmuştu batmalar aonra hiç olmadı ve olumsuz olacağını düşünmüştüm ama hamileynişim kişiden kişiye değişir camım hiç kafana takma belirtileri inşallah pozitif göreceksin 😘🙏
Gamzealptkn OnlyBaby hmm anladm bn düzenlı ymurtlama ve çatlama görüyorm doktor önerdi bana da yaptrmalı mıydm bilemedm araştırıyorum
OnlyBaby Gamzealptkn ovülasyon testi hiç yapmadım ben canım eğer orda görüyorsan yumurta ve çatlamayı zaten tutmuyorsa demekki doktorun artık takviye ile yapmak istemiş
Gamzealptkn OnlyBaby şimdi yazdm o da ddi ki sen 1 yumurtlama yapıyosn biz en az 3-4 yumurta oluşturuyoruz ddi bu sebepten yapmak istiyomuş
myangelson OnlyBaby ama bebeğimi kaybettim daha sonra erken doğum ile. Nasipse önümüzdeki aylarda deneyecegiz bakalım rabbim nasip ederse çatlatma iğnesi falan deneriz. çocuk yasağı kalktığı zaman tabi