Kizlar selam.Bugun 37+2 olduk.Doktor kontrolum vardi gittim.Ama hich chati muayinesi yapmadi.2hafta once yapmisti ama.Nst girdim yine.Hersey yolunda dedi.Normal dogum istiyorum.1haftaya gelir dedi bebek.Her an hersey olabilir dedi.Sancilarim yok ama adet agrisi var.Neden muayine etmedi acaba😐 Nst de 0 di sancilar bu kez baktigimda 20 gibi cikmis.Acaba neye dayanarak 1haftaya gelir bebek dedi onu anlamaya calisiyorum.Adet sancisi yasayip suyu gelen oldu mu ya benim durumumda olub birden doguran