Nur_50 Kızlar hafta olarak önden gidip bebeğinizin boyu ve kg kaç doğdu acaba? 0-1 ay kıyafetlerini ne kadar süre kullandınız?
Nazlimom Nur_50 0-1 ay çok az giyiliyor ben 2-3 hafta anca giydirdim sizinkinin kilosu öndeyse hiç almayın 0-3 ve 3-6 ay daha cok giyiyor
Yenibirannee Nur_50 hafta olarak boyu ilerideydi kızımın. 52 cm ve 3500 doğdu 2 hafta falan yenidogan kiyafetleri kullanabildim sonra 3-6 ay kullandim çoğunluk onlari almistim zaten
Nur_50 Nazlimom benim 18+5 gittim boyu uzun dedi birde karnı ve boy 19+5 Kilosu 299 gr 0-1 almalıyım bilemedim 1-3 ay almıştım 5 takım