Yaprak- Selam kızlar bir haftadır geciktim hergün test yapıyorum ilk dakikalarda silik çıkıyor sonra birazdaha koyulaşıyor ama hep aynı daha öncede kimyasallar yaşadığım için testle koyulaşmayı takip etmek istedim kan vermeyede gidemedim oof ya benim gibi yaşayanlar varmı diye bi sorayım dedim
Gunes1723 Silik olduğunda genelde pozitif sonuçlanıyor canım , bir kan testi versin daha net olur daha önceki gebeliklerin sebebiyle erken muayene olmakta iyi olur , rabbim hayırlısıyla sağlıkla gebelik nasip etsin inşallah 🙏
Yaprak- Gunes1723 amin canım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim oğlumda bugün ilkokul 1e başladı ama bugün hasta inşallah yakın zamanda giderim