Prenses_annesi59 evet alınıyormuş eşimde cerrahpasa da bacağından oldu özel doktora 5 bin para verdik ameliyat için muayne ücreti de 600 falandı. Doğum için de sordum arkadaşım orda çalışıyor varmış böyle bir şey ama ben çam sakura dan memnun olduğum için değişiklik yapmadım çoğu hastanesi çok eski çünkü üniversite hastanelerinde oluyor çoğunlukla ücretli doğum.