Kızlar selam az önce doktordan çıktım. Bebek 28+5 1150 gram. Bunda sıkıntı yok dedi. Daha sonra bakarken göremiyorum dedi ve bebeğin başı aşağıda erken doğum riskin var rahim uzunluğu su an normal dedi. Fazla ayakta kalma, cinsel ilişkiyi azalt dedi ve kan idrar istedi. İlaca baslıcaz ama bu ilacı 34. Haftada kesicez yoksa doğumu daha da erteler dedi. Bende dedim ki erken doğum riskin var deyince ben çalışıyorum ama dedim bir şey olmaz gibi bir şey söyledi o an. Ama sorun şu ben markette calısıyorum ve market sektörünü bilirsiniz oturamazsınız yani full ayaktasınız. Markette calıstığımı söylemedim bu arada sadece calısıyorum dedim ama bir sey olmaz gibi bir tepki vermesi garibime gitti kafam karıştı. Hem erken doğum riskim var ayakta kalmamam lazım hemde calısabilirim anlamadım ben. Basına gelen var mı?