nurbsk Genetikte varsa kaçınılmaz oliyor diyorlar.Ben de gebeliğin başından beri kremleniyorum.Doğal vazelin, zeytinyağı ve badem yağı karışımı yaptım.33+5 oldum.Karnımda herhangi bir çatlama yok fakat sol bacağımda 2 çizgi olmuş.Umarım devamı olmaz🤗😊Ama sevinmek için hala erken son ana kadar çatlama olabiliyormuş.