Kızlar meraba idrar yolu enfeksiyonu Çıktı ben de genelde zaten oluyor hamilelikte doktorum bu sefer zimaks antibiyotik yazmış. Çevremde antibiyotiğin zararlı olduğunu söyleyen de var ama tabii ki de doktorun verdiği için güveniyorum sadece kafam karışıyor diye yazmak istedim idrar yolu enfeksiyonu olupta bu ilacı kullanan var mı korkum sadece bebeğe bir zararı olur mu antibiyotik diye kafam karışıyor