Canankara1992 Kızlar geceleri sag yada soluma yatıyorum zaten rahat edemiyorum 1 haftadır ne tarafıma yatsam o bacagım kalça tarafından komple agrıyor böyle farklı bişey huzursuzluk var uyutmuyor beni böyle olan varmı magnezyum kullanıyorum ama
Esmacbnoglu Canankara1992 Aynı bende öyle 33 haftadayım en başından beri ağrıyor fıtık olmuşum gibi kalçamın içi ağrıyor uyuşuyor
Mamalisa Canankara1992 ben de 28 +4 üm bende de başladı bacak ağrısı. Tüm vücudum sırtım dökülüyo gibi. Gece yastık koyup yattım bacak arama iyi geldi.
Canankara1992 @nefessmommm 1 haftadır kullanıyorum ama geçmedi yaa anlamadım hep aynı tarafa yatmaktanmı oluyor bilmiyorum ki
nefessmommm Canankara1992 eğer bir riskin yok pilates yapabilirsin tabi önce doktoruna danış izin verirse. Vücudu esnetiyor ve rahatlatıyor faydası oluyor
mrsyurdanur Benimde kalça ve çatı kemiğim ağrıyor yürürken de çok zorluyor.yatarken sağdan sola dönmeye çalışırken çok kötü ağrı oluyor magnezyum bende kullanıyorum biraz faydası olsa da belli bir süreden sonra dayanılmaz bir hal alıyor .. 29+4 teyiz bizde
Canankara1992 Allah kolaylık versin hepimize sag salim kavuşalım inşallah anne olmak zormuş yaşamadan bilemiyor insan