Annişler çok ağır bi süreçten geçiyorum 26 haftamdayım oğlum fazla hareketli birkaç gün önce eşim cezaevine girdi ben ailesinin yanında kalıyorum kendi annem başka şehirde olduğu için ama hiç rahat edemedim evime gitmek istiyorum ağlayacak dahi zaman bırakmayacak kadar fazla ilgililer ve çok bunaldım.Evimde kalsam kaynım yanımda dursa sabah işe gidip akşam geliyor riskli olur mu gündüz yalnız kalmam ? Ne dersiniz inanılmaz boğuluyor gibiyim başka evde başka hayatta çok yoruldum