melekmommm Üzülmeyin kilo tamamen bi sayı, o da çoğu zaman yanlış bi sayı. Mesela nstye gireceğim diye yeni yemek yiyip ultrasona giriyorum, çok hareketli çıktığı için durmadığı için ölçüyü doğru düzgün alamıyor doktor, haliyle kilo da yanlış çıkıyor. Eğer tansiyon probleminiz yoksa hiç korkmayın