Mucizeveannesi İyigeceler Doğum ücretiniz dışında ani olduğu için bebeklerinizin yenidoğan yoğun bakıma alındığı hastanelerden sizlerden ekstra ücret talep edildi mi acaba,ikiz bebeklerin şuan küvezde bunun için ücret talep edeceklermi,bildiğim kadarıyla acil durum olduğundan ücret alınmamalı doğrumu
asilsmom Mucizeveannesi evet ücret alınmıyor hemen kimliklerini çıkartın,, acil şifalar dilerim🙏🏽🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Sinmn Mucizeveannesi iki oğlum da yattı.. yenidoğan yoğun bakım bebeğin yasal hakkı.. ücret alınmıyor..
Elif7781 Mucizeveannesi merhaba Kocaeli özel Konak hastanesine sevkli gittim araştırmada yer yoktu 27 gün kuvezde kaldı oğlum ve hiç seye para ödemeden çıktık cok şükür zaten isterlerse ben sevkli geldim nasıl olur ne tutar bu kadar falan diyin hemen geri adim atarlar
Mucizeveannesi asilsmom Allah razı olsun ciddi birşeyleri Yok şükür ,emme refleksleri düzene girene kadar dedi dr 🙏🏻Çok güzel bir duygu ağlıyorlar sonra göğsünüze yatırıyorlar sadece ve susuyor ,bu. Nasıl bir mucize allahım 🙏🏻İsteyenlere tattırsın inşallah
asilsmom Mucizeveannesi aminnn aminnn rabbim hepimize bebislerimizi sag salim kavustursun inşallah🤲🏼🤲🏼🙏🏽🙏🏽🙏🏽🧿
Bskrt Mucizeveannesi doğum belgesini alıp kimlik çıkarın hemen, hiçbir ücret talep edemezler yenidoğandan 😊