Merhaba ben 1 yıldır gebelik planlıyorum doktora hiç gitmedim bu ay adet olunca giderim dedim ama bat 14 , 15 ayın 1 eylülden beridir düzenli ilişki yaşıyorum belirti adet belirtileri karnım çok fazla ağrıyor kasıklarım ağrıyor bel ağrım da çok fazla ama bunlar normalde de bende hep oluyor sadece değişik olarak akıntım çok fazla bu ay normalde böyle değildi beyaz bide hafif Sarı şeklinde geliyor enfeksiyon diye düşünüyorum. Bide belirti mi yoksa saçmalıyor muyum bilmiyorum ama karnım böyle damar gibi atıyor önceden yoktu ya da benim hayal ürünüm 😂ay çok saçmaladım galiba sizce gebelik olma ihtimali var mı ?