Dogan-ca29 Yalnizanne çok değişik ya ben ilk kan vermeye sağlık ocağına gittim o bile Folfull yazmıştı deva firmanın reçeteli folik asit yani özel degil
Bahar03_ Yalnizanne bende devlete gidiyorum ama doktorum verdi hatta şimdi folik asit kutu bitince birak dedi demir ilacina başlayacam
Demetgd Folik asiti aç karina mi aliyorsunuz kızlar? Ben öyle yapıyordum bulantimi artırıyor iş güç yapamıyorum akşam içsem bişey olur mu
Dogan-ca29 Demetgd ben kahvaltı dan sonra alıyorum öyle demişti bana doktor.. aç karna mide bulantısı yapıyormuş