Şeyatanı görünce melek sanırsın diyor, aynen bizim erkekler öyle. Evindeki eşi ve çocukların yok sayarak o şeytanlara yaklaşıyorlar ya, bizi aptal zanederek aslında aptal onlar, kendilerin aldatır kendilerin kandırırlar. Bize sadece acı gelen güvenimizin bitmesi.