Gonuel49 Kızlar çok yoruldum ve çok sabırsızım ne zaman gelecek acaba 🥹 yklaşık 5 gündür yapabildiğim kadar egzersiz + ahududu yaprağı çayı içiyorum. Dün biraz garip Bi sancı geldi tam sevindim geri gitti😅 bizde durumlar böyle siz kaç haftalıksınız? Nasıl gidiyor? Bu sene kimi duysam herkesin geç geliyor sanki bebeği 🤕😅 Soracağım soruyu yazmayı unutmuşum 🤣 Siz neler yaptınız doğumu başlatmak için? Şunu yaptım doğuma gittim dediğini bişey var mı? 😂😂
Hilal2901 Gonuel49 ahududu yaprağı çayı, adaçayı, günde 10 hurma, ananas, squat, her gün yürüyüş, çömelerek oturma, nefes egzersizi ve sonuç 40+6 1 cm acıklık🤣🤣 suni sancı ve doğum.. ne zaman gelecekti kendi haline bıraksak bilmem
Melike_sevgi Gonuel49 ben 35+5 teym artık doğsun da seveyim diyorum 😂😂 siz yine iyi dayanmışsınız şaka bi yana dediğiniz gibi bu sene kimsenin erken doğurduğunu duymadım 10 aylık bile doğuranı duydum da erken doğuran yok😂😂 sağlıkla gelsinler vakitlice ve kolay bi şekilde inşallah☺️☺️ Valla kıyafetlerine baktıkça bile kendimden geçiyorum hayallere dalıyorum. Sizin de inşallah kolay rahat ve hemen toparlanmalı bir doğumunuz olur bebişinizde sağlıklı bi şekilde gelsin inşallah 🥰
ygmrcglyncn Gonuel49 ben de 39+0 oldum bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek yani aslında egzersiz,ahududu çayı ,ilişki vb yöntemler sadece doğum anını kolay geçirmek için yapılıyor bebeğin geleceği zamanı çok da etkilemiyor.Kızım 2 haftadır doğum kanalında ve düzensiz kasılmalarım da var ama henüz düzenli kasılmalar başlamadı
cerenkayaalp 38+6 dan selamlar bebişim biraz büyük olduğu için 2 gün sonra suni sancı deneyeceğiz gerçekten kızıma kavuşmak için günler sayıyorum artık ama kendisinin pek gelesi yok kendiliğinden daha da büyümesi de beni zor duruma sokacak
Gonuel49 cerenkayaalp selamlar canım Haftan gayet iyi sağlıkla al inşallah kucağına bebişini 🥰 kolaylıklar diliyorum 💖🌼
Gonuel49 Asyos34 pozisyonu 34 haftalıkken almıştı canım. Valla yürüyüşe gidecek pek halim olmuyor pertim çıkıyor zaten gün içinde. Ama eminim çok iyi gelir 💖
Gonuel49 Hilal2901 yapma yaaa😂😂 gerçekte bişey yapmasan ne zaman gelirmiş minik kuş 🤣 sağlıkla büyüt canım inşallah siz kavuşmuşsunuz 🥰 bu arada cinsiyetiniz ne? Bunun cinsiyetle Bi alakası var mı ki acaba
Gonuel49 Melike_sevgi Amin canım benim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için 💖 Rabbim sağlıklı, kolay ha bide tez zamanda doğumlar nasip etsin 🤣🤍 gerçekten çok yoruldum bedenimi kaldıramıyorum sanki artık. Bide almanyada yaşadığım için sık kontrollerimi olmuyor. Son haftalara geldik hala 2 haftada bir kontrolümüz var sen düşün. Oda biraz geriyor beni sonuçta son günler artık oğlumun durumunu merak ediyorum. 🤕
Hilal2901 Gonuel49 cinsiyetimiz erkek ama yok cünkü aynı anda hamile kaldığım ablam 41+6 da kız bebek dogurdu o da gelmedi doktor müdahalesiyle dogdu🤣
Gonuel49 Hilal2901 ay ben ümidimi iyice yitirdim 🤣🤣 1.5 haftadır her gün duş alıp abdest alıp dua edip yatıyorum. Her gece yatmadan oğlumla konusma da yapıyorum aslında da bu çocuk beni niye dinlemiyor yaw 🤣🤣
Melike_sevgi Gonuel49 ayy ben şimdiden her hafta gidiyorum ona rağmen keşke eşim hep müsait olsa da iki üç günde bir gidip görsem diyorum. Analık işte insan daha doğurmadan merak ediyor. Sizin az kalmış inşallah sizi çok bekletmez bebiş ☺️☺️ Yoksa iki haftada bir insan dayanmaz ya
Gonuel49 Melike_sevgi haftada bir miii🥲 bizim içim imkansız gibi bişey. Buranın sağlık sistemi çok farklı maalesef nefret ediyorum…. Gerçekten insan çok merak ediyor. inşallah canım Sanada güzel, sağlıklı doğum diliyorum her şey gönlünce olsun 🩷
Gonuel49 Asyos34 bu benim ilk gebeliğim acemiyim biraz. en son 1.5 hafta önce kontrolüm vardı çatı muayenesi yapıldı. Doktor pozisyonunu koruyor ve yumuşama başlamış dedi. Kafasına dokunabiliyorum dedi. Ama ben sormadım yani kanala inmiş mi diye bilmiyorum bu yüzden 😅