tatlibebegim_ Kızlae bugün bebeğimin kalp atışlarını duydum çok şükürr çok güzel bi duygu tam 6+1 bugün🥹
deniizz_ tatlibebegim_ yaa maşallah ne güzel sağlıcakla da kucağınıza alın inşallah Rabbim bana ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🥹🧡
Mrv4 tatlibebegim_ sızınkı de mi son adet tarıhı 30 temmuzdu ben kese görmeye bıle hala gıtmedım gec mı kaldım biraz acaba
Mrv4 tatlibebegim_ perşembe gitmeyi düşünüyordum ama sızın yazınızı da okuyunca yarın gitmek ıstıyorum ☺️
tatlibebegim_ Mrv4 alttan baktı yine bugün 2 hafta sonra kontrole çağırdı o zamana kadar büyücek biraz daha karından bakar heralde sonrasında😊
Mrv4 tatlibebegim_ yaaaa bende alttan bakmasını ıstemıyorum ama karından duyulmaz o zaman belki erkendır
Mrv4 tatlibebegim_ alttan nasıl bakıyor pek bılgım yokta ağrı falan oluyor mu bıde bazılar dıyor onun sonrasında lekelenme olabılıyor korkuyorum doğrusu
Mucizemibekliyorum25 tatlibebegim_ aşılama olduğumuz için mi iki haftada bir çağırılıyoruz acaba doktorunuz bir açıklama yaptı mı ben de gecen hafta kalp atısıni duydum iki hafta sonra tekrar cagirdi ama arkadasım ayda bir gidiyormuş
tatlibebegim_ Mrv4 aynen karından çok küçük dedi alttan bile derinden geliyodu ses ama çok şükür benden leke falan gelmedi keseyi görmeye gittiğimizde o zaman kasığım ağrımıştı bunda bişey olmadı ama
tatlibebegim_ Mucizemibekliyorum25 valla bilmiyorum ki bana herşey yolunda dedi 2 hafta sonra kontrol dedi progestan fitil kullanıyorum aşılamadan beri kullanmaya devam et dedi
Mrv4 tatlibebegim_ ıyı barı ben ınsalah bu sefer gıttıgımde muhtemelen karnımdan keseye bakabılcek sadece kalp atışı ıcın ılerı tarıh verır muhtemelen
Mucizemibekliyorum25 tatlibebegim_ bana da her şey normal dedi kanamam lekem falan da hiç olmadı iki hafta sonra kontrol dedi ama normal sandım arkadaşım ayda bir gidiyorum deyince anladım sanırım tüp bebek ve aşılama kontrolleri daha sık oluyor hayırlısı ile kucağimiza alalim inşallah