Ebrueren Kızlar 87 ile girdim 82 ile çıktım ama acayip ödemem var ayaklarım davul gibi giden kilo sadece bebek ve eş olmuş bide suyum bu arada bugün 4. Günüm olucak
Kayaozge Ebrueren 65 ile girdim 62 ile çıktım😂 ama ben aşırı ödemliydim. 1 hafta sonra ödemlerim falan inince toplam 12 kilo gitti bi ara çok korkmuştum o kiloda kalacağım diye
Sedefkitir Ebrueren ilk gebeliğimde 54le girdim 45 le çıktım suan 2.gebeliğim bakalım bu nasıl olucak 😅
Sabina13 Ebrueren daha da gidecek…dogumdan sonra belim cok kalindi…10gune kadar o kadar inceldimki hayatkmda hic oyle olmamisdim😀